اولین سری اسناد نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در جنگ تحمیلی تحویل موزه دفاع مقدس شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تحویل اولین سری از اسناد نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در دوران دفاع مقدس به موزه دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، کارگروه تبیین نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس صبح امروز در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس این سازمان و سردار سرتیپ مرتضی قربانی، رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام آل هاشم ضمن اعلام خبر تحویل اولین سری از اسناد نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در دوران دفاع مقدس به موزه دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند و شایسته موزه دفاع مقدس ایجاد موزه دفاعی با محوریت نقش روحانیت در دوران حماسه و جنگ است .

وی در ادامه با بیان این که تا کنون در این خصوص 2032 اثر توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تحویل موزه دفاع مقدس شده است، خاطرنشان کرد: این اسناد در قالب عکس، فیلم، پایان‌نامه، مقاله، کتاب، بولتن و مصاحبه است که با جمع‌بندی نهایی تحویل موزه دفاع مقدس شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: در این رابطه از خاطرات پیشکسوتان روحانی و نظامی که در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند نیز استفاده شده است.

حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان یادآور شد: هرچند در ابتدای راه هستیم اما در این حوزه یعنی بررسی نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در دفاع مقدس کارهای ارزشمند و شایسته ای انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا